Serwis Ultramaryna używa plików cookies. Odwiedzając nasze strony akceptujesz otrzymywanie cookies (ciasteczek). Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w swojej przeglądarce.

ZAMKNIJ

Ultramaryna | Teksty
czwartek 21.09.17

START
LOKALE
FORUM
BLOGI
zgłoś imprezę   
  ultramaryna.pl  web 
lokale
  > bary / puby
  > bistro
  > kawiarnie
  > kawiarnie

internetowe

  > kluby
  > kluby

studenckie

  > restauracje
magazyn
Ultramaryna okładka
ultra_temat
MAREK TUREK: Niewywiad
BUKOWICZ: Od heavy metalu do Joy Division
STADION ŚLĄSKI: Jak na Śląskim rocka się grało
MARTYNA CZECH: Malarstwo jako nałóg
FRELE: Pół żartem, pół serio
DZIECKO + SZTUKA = GŁOWA PEŁNA POMYSŁÓW
MIUOSH: Miasto, muzyka, rodzina
PAWEŁ DYLLUS: Ekipa to jest klucz
NIESTRUDZENI PRZYJACIELE ROŚLIN
MARIUSZ KAŁAMAGA: Licencja na rozśmieszanie
ANNA DUDZIŃSKA: Najważniejsze jest słuchanie
JAN P. MATUSZYŃSKI: Uważnie słucham innych
MAREK ZIELIŃSKI: Ćwierć wieku z Ars Cameralis
WOJCIECH KUCHARCZYK: Artysta działacz
ŚLĄSKA SCENA TATUAŻU: Rysowane na żywej tkance
MICHAŁ OLESZCZYK: Archeologia świadomości i śląska hipstera
OLGA DRENDA: Duchologiczny przewodnik po Katowicach
ŚLĄSKIE SMAKI: Głód lokalsów
SOKKA: Z ducha jesteśmy wynalazcami
BARTEK BARCZYK: Zdjęcie to efekt uboczny spotkania z drugim człowiekiem
KOBIECOŚĆ PO ŚLĄSKU: O kobietach, które nie boją się ryzyka
KALIBER 44: Nasze serca wciąż są czarne!
PIOTR ZACZKOWSKI: Po romantyzmie zawsze jest pozytywizm
KONGRES MENEDŻERÓW KULTURY: Kultura od kuchni
BOGDAN DZIWORSKI: Otwieram pole widzenia
WIOLETTA GRZEGORZEWSKA: Już lepiej pisz o uchodźcach
KUBA SOJKA: Dusza, fizyka i elektronika
KATOWICE: Piękne życie
GŎDŌMY PO ŚLŌNSKU. INO JAK?
MAREK „DŻAŁÓWA” JAŁOWIECKI: Generał wciąż ma się dobrze
Z MIŁOŚĆI DO ROWERÓW
POZDROWIENIA ZE ŚLĄSKA!
HIP-HOP PO ŚLĄSKU 2015: Pieprz ziemi czarnej
KRZYSZTOF SIWCZYK: Między wierszami
FAIR WEATHER FRIENDS: Muzyka długodojrzewająca
DEZEMBER PALAST: Trudny 35-latek
CURLY HEADS: Jak miłość
TOMASZ KONIOR: Katowice. Renesans miasta
RAHIM: Nie kupujemy złotych płyt
TOMASZ OSSOLIŃSKI: Talent skrojony na miarę sukcesu
INDU-KRAINA czyli za co lubimy ten Śląsk
NO BAD DAYS: Z pamiętnika THE DUMPLINGS
NA JĘZYKACH: Lista kulinarnych zjawisk, które pobudzają na nowo apetyt
ŚLĄSKIE MARKI MODOWE: Made in Poland, made in Silesia
BLOGERZY ZE ŚLĄSKA: Znajdź swoją pasję
ZBIGNIEW BIAŁAS: Redaktor Monsiorski na tropie
TOMASZ BREŚ I MEGA CLUB: Mega dwudziestka po czterdziestce
MACIEJ PIEPRZYCA: Swoje kino
WOJCIECH MODEST AMARO: Where nature meets science* (czyli opowieść z gwiazdką)
ROBERT TALARCZYK: Z ziemi włoskiej na Śląsk
SEALESIA: Ahoj, my ze Śląska!
ZESPÓŁ PIEŚNI I TAŃCA ŚLĄSK: Teraz (sześćdziesiątka) Śląska!
FEST: Śląski komiks eksportowy
ROBERT KONIECZNY: Architektoniczne ewolucje
SZCZEPAN TWARDOCH: Milion znaków
KAROLINA I PIOTR JAKOWEŃKO: Kulturyści innego wymiaru
DESIGN SILESIA: Zaprojektowane!
ADAM POMIAN, GRZEGORZ NOWAK: W przededniu rewolucji. O Hipnozie, Fantomie i paru innych sprawach.
KATARZYNA SOBAŃSKA I MARCEL SŁAWIŃSKI: Scenografia z asekuracją
BELLA BUCZEK KNOP NAWROT: Młode malarstwo
JESTEŚ BOGIEM: To nie kraina niby-niby
MIECZYSŁAW BIENIEK: Bilet do Sosnowca
ULTRA_ADRENALINA: Biegać/ skakać/ latać/ pływać
NEGATYW: Od „Amsterdamu” do Teatru Śląskiego
CODE DESIGN: Kod przyszłości
ARTUR ROJEK: Deficyt wewnętrznego spokoju
ULTRA_ADRENALINA: Miasto mrozy mistrzowie
AUKSO: Klasycy alternatywy
ERWIN SÓWKA: Za gołe baby nie ma nagród
LOMOGRAFIA: Lomo Sapiens
AGATA OLEK OLEKSIAK: Mistrzyni szydełka
ASI MINA: Joanna w Krainie Czarów
ZŁOMBOL: Gruchotem zamiast samolotem
JACEK ŁUMIŃSKI: Taniec jest życiem
LOCAL HEROES: 10 bohaterów na 10-lecie
RASPAZJAN: Miejskie Spaztylki
DAN WITZ: NFFS*
LECH MAJEWSKI: Bruegel na Jurze
SILIKONOWA KOPALNIA
ARTUR HAJZER: Zima dla zuchwałych
HENRYK MIKOŁAJ GÓRECKI: Symfonia dla mistrza
MIASTO OGRODÓW: Zrób je sam
W KUCHNI U OPERATORÓW
GOPSIDE: Śląski hip-hop daje radę
ŁOWCY REKORDÓW
BEATS OF FREEDOM. Rock’n’rollowe opowieści
Energia Spotyka Kulturę
KATOWICKA MODERNA: Zakochaj się!
Reprezentacja w utrwalaniu kadrów
ANDRZEJ URBANOWICZ: Ikona polskiego undergroundu
BARTEK KONOPKA: Przepis na film
Miejski przewodnik o mieście. MIASTOKRACJA
HAJA: Precz z Cepelią, wiwat Haja!
NOWE LEGENDY MIEJSKIE. ŚLĄSK: Śląsk wymyślony przez dzieci
ANIMACJA WRACA DO ŁASK
TADEUSZ SŁAWEK: Użyteczny humanista
NELL: Staś i NeLL
HIGH SCHOOL MUSICAL: Pierwszy rok aktorstwa w dwa miesiące
ŚLĄSKA RZECZ: Dobre wzory z Zamku
WAKACYJNE WYPADY: Festiwal po (2) godzinach
NIELEGALNE WYŚCIGI SAMOCHODOWE: Uzależnieni od adrenaliny
ALTERNATYWNY BYTOM: Świry kontra pani Krysia
SHAKIN’ DUDI: Jestem rock’n’rollowcem
KINA STUDYJNE NA ŚLĄSKU: Małe wielkie kina
RADOSŁAW KAŹMIERCZAK. Projekt: Człowiek
KRÓTKA HISTORIA ZŁYCH MIEJSC
ŚLĄSK OCZAMI PRZYJEZDNYCH
DUET ORION ma talent
RAFAŁ MILACH: Subiektywny dokument
STĘSKNIONA ŻONA GÓRNIKA I INNE NIESZCZĘŚCIA czyli stereotyp Śląska w filmach
UltraKamera: najlepszy film
ADAM SIKORA: Ilu Bergmanów było w Szwecji?
KONKURS: UltraKamera
PTG – Pomnik Walczącego Skatera
SECOND GALLERY: Galeria, której nie ma w mieście, którego równie dobrze mogłoby nie być
METAL MIND: Szerokie horyzonty
SYLWIA HEFCZYŃSKA-LEWANDOWSKA: Taniec jest za ładny
AGATA BUZEK: A co to jest kariera?
BARBÓRKA 2.0
HENRYK WANIEK: Świat jest tajemnicą
GŁOSUJ. Głosuj jak chcesz
ROBERT KONIECZNY: Nasze pomysły nie są racjonalne (ale są logiczne)
ZAWÓD: PRODUCENT
ŁADNE RZECZY!
KATOWICE: Not a very nice city
MAJÓWKA: Piknik w WPKiW
POGODNO: Pogańska rewolucja dźwięku
Katowicki dworzec przekazany Akademii Sztuk Pięknych
MŁODA POLSKA PROZA I POEZJA
HAZARD: Pikowanie
MYSLOVITZ: Psychodeliczne mleko
DEMO SCENA: Komputerowy underground
GÓRNOŚLĄSKA MASA KRYTYCZNA, czyli jak masoni opanowują Katowice
MAREK MOŚ: Dyrygent to dla mnie rodzaj medium
ELEKTROPOPKLUB: Extra Prowincjonalny Klub
PIEROŃSKIE ARTYSTY: Street Art
SUKA OFF a clubbing
METROPOLIS?
METAN: Kompletnie niezupełny superbohater
HEJ HO! DO PRACY BY SIĘ SZŁO
JEZUSMARIA!: Mistyka czy mistyfikacja?
WYBIERAM.PL: Masz jeden dzień, żeby wszystko zmienić!*
KONKURS ARCHITEKTONICZNY NA PRZEBUDOWĘ CENTRUM KATOWIC: Krokodyle, skatepark, Mediateka
ZONA: SILESIA
świeża crew
MARTYNA CZECH: Malarstwo jako nałóg
FRELE: Pół żartem, pół serio
GGRUPA: Grunt to dobry pomysł
ALEKSANDRA TERPIŃSKA: Najwyżej będę robić filmy niepopularne
THE PARTY IS OVER: Trip-(c)hop i trip-baba
ANNA CIEPLAK: Nie demonizujmy gimbazy
ANNA MŁYŃSKA: Moja pasja jest moją największą inspiracją
KASIA NAWRATEK: Rytm i rytuał
ŁUKASZ DYCZKO: Z saksofonem na Eurowizję
PRZEMEK JEŻMIRSKI: Frustrujące napady nadaktywności
MILAN RABIJ: Utalentowany Pan Rabij
ERITH: Obrazy malowane dźwiękami
CHRISTOFER LUCA: Zajawka na legalu
BARTOSZ ZASKÓRSKI: Historia rury i inne historie
GRZEGORZ ŻUREK: Mitoman w słusznej sprawie
TYMOTEUSZ BIES: Gdyby Chopin miał konto na Facebooku
MILKY WISHLAKE: Debiut na czasie
MAŁGORZATA GOROL: Nazwisko nie zobowiązuje
{OH!} ORKIESTRA HISTORYCZNA: Przywracamy muzyce prawdziwe perełki
KATIE & ME MEET MARLENE: W harmonii z hałasem
KAMIL KOCUREK: Wojna zaczyna przypominać grę komputerową
ŁUKASZ PASZKOWSKI: Dobry produkt broni się sam
DOMINIKA SŁOWIK: Specjalistka od przekraczania granic
MOON HOAX: Księżycowy jazz
WERONIKA MUREK: Literatura behawioralno-surrealistyczna
SOXSO: Miłość do analogowych syntezatorów
PIOTR ŻURAWSKI: Aktorstwo jest jak skok narciarski
BARTŁOMIEJ BASIURA: Pasjonat z kryminału
ZIMOWA: Wieje twórczym chłodem
MATEUSZ HAJMAN: Nagość w służbie dokumentacji
COALS: Muzyka dla marzycieli
GRZEGORZ LAYER: Akcja rewitalizacja
K2: W drodze na szczyt możliwości
MARTA GAWIN: Do projektowania podchodzę w sposób konceptualny
MICHAŁ PAMUŁA: Nowe życie starych murów
MAGNETIC CLOUDS: Podkręcamy głośniki
VIKTORIA SKURATKO: Misja telewizja
ZAMILSKA: Środkowy palec skierowany na przeszłość
ANDRZEJ MUSZYŃSKI: Świat nas robi w bambuko
BARTOSZ GELNER: Nie jest źle
IGA SŁUPSKA I SZYMON SZEWCZYK: W drodze do scenograficznej czołówki
THE DUMPLINGS: Głos nowego pokolenia
PRZEMEK BŁASZCZYK: Licencja na gotowanie
EDYTA OSTOJAK: Blondynka z charakterem
DAWID PODSIADŁO: Pasja i konsekwencja
MUS ARCHITECTS: Konceptualnie, funkcjonalnie, z fantazją
EWA KUCHARSKA: Dziewczyna, która rysuje mity
DOMINIK RITSZEL: Perspektywa podglądacza
PANI GALEWSKA: Jedyna taka
PRZEDMARAŃCZA: Człowiek z kamerą
OLA RZEPKA: Kreatywna perkusistka
MUSK: Społeczne zaangażowanie i emocje
ALEKSANDRA TAISTRA: Ola kontra grawitacja
BRO.KAT: Na wysoki połysk
FILIP ROTH: Rąbek tajemnicy
FAIR WEATHER FRIENDS: Jest dobrze
HOLLY BLUE & SOUNDPETERSBURG: Inteligentny pop
SOPHIE KULA: Obróbka skrawaniem
LOSZA VERA: W rytmie serca
RAFAŁ URBACKI: Mogę zmieniać świat
OH OHIO: On, ona i Ohio
KUBA SOJKA: Muzyka z misją
KAROLINA HAMER: Na głęboką wodę
ADRIAN PANEK: Człowiek z pasją (i kamerą)
SAMBOR KOSTRZEWA: W związku z muzyką
ORKIESTRA LEOPOLDA: Robi nam pa-para-ra!
MAREK LECHKI: Po cichutku
WOJTEK GRABEK: Władca absolutny
MICHAŁ GAYER: Pod włos
GOORAL: Gooral z beatami
AGA PAUL: Od podszewki
GRUBSON: Śląski król internetu
ST. JAMES HOTEL: Dynamiczny post blues
ŚWIEŻA CREW: TY. Przez pączkowanie
SOKKA: Sokkowirówka
WZORRO: Wzorrowy design
ZOFIA OSLISLO: Na pierwszy ogień
JAKUB STOŻEK I ANNA ZAJĄCZKOWSKA: Tandem
PLEQ: Filozofia dźwięku
MISS POLSKI: Stylowy pop
KATARZYNA FURGALIŃSKA I MICHAŁ LISIŃSKI: Trafić w sedno zagadnienia
PAN STIAN: Jestem terabajt
JUSTYNA MARCZEWSKA: Na pierwszym miejscu stawiam odbiorcę
BARTEK KONOPKA: Przepis na film
HAJA: Precz z Cepelią, wiwat Haja!
O’REGGANO: Gra słów stosowana
NELL: Staś i NeLL
BIFF: Nie gadamy o seksie, gramy piosenki o miłości
LEMAN ACOUSTIC: Nie potrafię napisać piosenki na zamówienie
WOJTEK SOKOŁOWSKI: Włoskie samochody i polskie dziewczyny
FIRE IN THE HOLE: Wariacje i pulsacje
DOMINIK TOKARSKI: Uparty miejski partyzant
RADOSŁAW KAŹMIERCZAK. Projekt: Człowiek
THE MARIANS: Szukamy swojej drogi
RONNIE DEELEN: Little bit of everything
ZOFIA PRZYBYLSKA: Pomysł na siebie
BARTOSZ JASTAL: Fotograf ludzkich marzeń
PAWEŁ KULCZYŃSKI: Wszystko ma znaczenie
WERONIKA BILSKA: Warto ryzykować
PCHEŁKI: Najlepsze na Generacji
JAN P. MATUSZYŃSKI: Tylko reżyseria!
MORF: Udawany jazz i zwichnięty pop
MICHAŁ BARTŁOMOWICZ: Niezblazowany
TOMASZ WOŹNICZKA: Opowiadanie obrazem
JAKUB SARWAS: Muzyka jest jedna
OKSANA PRYJMAK: Droga do gwiazd
SEARCHING FOR CALM: Emocje, energia, ekspresja
PAPILLA: Siła z Wysp
MONIKA BUCHOWIEC: Egzamin z projektów nadzwyczajnych
JULIA RUSZKIEWICZ: Sezon na nagrody
KASIA SOKOŁOWSKA: Design zaangażowany
LESZEK STANEK: Przełożyć kobiecość na drganie
KARBONAUCI: Nieznośna Lekkość Bitu
SZYMON KOBYLARZ: Swój chłopak z pomysłem na opak
film
QUASHIQ MUKHERJEE: Qino według Q
BÉLA TARR: Kino jest ciągle sztuką
MACIEJ PIEPRZYCA: Wieź mnie pan do biedaszybów
PIOTR SZCZEPAŃSKI: Mechanizmy popkultury
LECH MAJEWSKI: Katowice pałer
ALEKSANDER KACZOROWSKI: Pomilczeć z Hrabalem
PAWEŁ DYLLUS: Prawdziwy Pablo
BOGUMIŁ KOBIELA: Podróż z Katowic
PAWEŁ PAWLIKOWSKI: Najlepszy na Wyspach
PAWEŁ BOGOCZ: Lecę po ekstremach
JERZY SKOLIMOWSKI: 100% odpowiedzialności
MICHAŁ ROSA: Moralitet jest mi najbliższy
ARONOFSKY o 'Requiem dla snu'
Rozmowa kontrolowana ze STANISŁAWEM TYMEM
SYLWESTER LATKOWSKI: Nie znoszę głaskania
MIGUEL PIÑERO: A Lower East Side Poem
TOM TYKWER: Zatopiłem się w tym scenariuszu, jak gdyby był mój własny
ERA NOWE HORYZONTY: Derek Jarman
ERA NOWE HORYZONTY: Shinya Tsukamoto
ERA NOWE HORYZONTY: Przegląd filmów Yasujiro Ozu
KONRAD NIEWOLSKI: Symetria Niewolskiego
MAGDA PIEKORZ: Śląski desant
CHRISTOFFER BOE: Rekonstrukcja
MADE IN POLAND: wywiad z Przemkiem Wojcieszkiem
ENH: Takashi Miike
muzyka
LUBOMYR MELNYK: Gram z prędkością życia
RICHMOND FONTAINE: Najlepsza rzecz, jaka się nam przytrafiła
MIUOSH: Pan z Katowic
RODRIGUEZ: Odnaleziony Sugar Man
BRUSSELS JAZZ ORCHESTRA: Jazz do słuchania i oglądania
RADZIMIR „JIMEK” DĘBSKI: Bo muzyka jest językiem wszechświata
LYDIA LUNCH: Jestem tu po to, żeby wrzeszczeć
ZBIGNIEW WODECKI: Od Bacha do Bacharacha albo szmery i equalizery
ADAM GODZIEK: Najładniejszy festiwal na świecie
PABLOPAVO: E tam Cash
ELLIPHANT: Partyzantka ponad muzycznymi podziałami
VASHTI BUNYAN: Uroki poprzedniego życia
NOWE SYTUACJE: Wyjątkowa sytuacja
MACIO MORETTI: Na chwilę przed powstaniem Godzilli
3. KATOWICE JAZZART FESTIVAL: Jazz, bossa i bardzo zdolny akordeonista
ARTUR ROJEK: Ujmujący neurotyzm
GET THE BLESSING: Jazzowe błogosławieństwo
MODERAT: Emocje i technologia
TOMASZ MAKOWIECKI: Kierunek Japonia
KWARTET ŚLĄSKI: Spotkanie czworga ludzi
SZTIGAR BONKO: Kop ten bit
JAMIE LIDELL: Mikrofony raczej się nie psują
KIM NOWAK: Bez szans na Metalmanię
KAMP!: Bezcenne DIY
MANU CHAO: Na 100%
JANE BIRKIN: Jane z serca śpiewa Serge’a
TAURON NOWA MUZYKA: Ino Amon!*
MARY ANNE HOBBS: Dama dubu na festiwalowych salonach
CZESŁAW ŚPIEWA: Pan z telewizji
HASIOK: Po bandzie
THE WHITEST BOY ALIVE: Aspekt taneczny
TAURON NOWA MUZYKA 2010: Muzyczne tąpnięcie w KWK Katowice
OFF FESTIVAL 2010: Alternatywny pięciolatek
LOU RHODES: Siła spokoju
SPIĘTY: Wakacyjny matros z gitarą
ABRADAB: Potrzeba odmiany
FUCK BUTTONS: Krew z uszu
IOWA SUPER SOCCER: Druga połowa tego samego meczu
MUCHY: Drugi debiut Much
GABA KULKA: Desperackie pragnienie równowagi
NOVIKA: Moja córka idzie w moje ślady
MONOTONIX: Monotonnie spontaniczni
SCROOBIUS PIP: Słowa, słowa, słowa
FEVER RAY: Głos z krainy czarów
THESE NEW PURITANS: Hałasujący purytanie
THE CAR IS ON FIRE: Ania, Chicago i wypchany lampart
SYNTETIC: Tru Hanys
LECH JANERKA: Lubię poruszać się między ironią a wnikliwością
L.U.C: Kosmos możliwości
FOKUS: Śląski rap ma się bardzo dobrze
OFF FESTIVAL 2008: Subiektywny alfabet
LAO CHE: Kryzys duchowo-artystyczny
SMOLIK: Podróże w nieznane
THE COMPLAINER & THE COMPLAINERS
KRONOS QUARTET: Dotąd wykorzystaliśmy ułamek dostępnych możliwości
OFF FESTIVAL 2007: Ofensywa alternatywy v. 2
REAMONN: wywiad Ultramaryny
ROBOTOBIBOK: Jass jest nasz
JERZY MILIAN: Anatomia powrotu
CARL COX: Czarny od zawsze!
Retrospekcje FOKUSA
VERA BILA
NEGATYW
Jak STASIO został męczennikiem
POGODNO: Przypadek szczególnej migracji ze Szczecina na Śląsk
ŚCIANKA: wywiad z Maćkiem Cieślakiem
MOŻDŻER: Najważniejszy jest dla mnie duchowy rozwój
Pejotl i czarodzieje, czyli NIEWINNI CZARODZIEJE i TOMASZ STAŃKO grają razem
SKALPEL: Winylowi narkomani
TOMASZ STAŃKO: Dusza rzeczy – istota spraw
STACEY KENT: Kocham śpiewać o miłości
JAMIROQUAI: Kosmiczni kowboje w Spodku
KRZYSZTOF SKIBA: Męski punkt widzenia
COOL KIDS OF DEATH: Sprostowania
DJ GLASSE: Houserka
JOHN ZORN
WOJT3K KUCHARCZYK: Muzyka skomplikowana jak życie
LECH JANERKA: Facetów pod pięćdziesiątkę nie biorą do wojska
NIEWINNI CZARODZIEJE: Czarodziejskie sety
KINGS OF SOFA: Leniwa alternatywa
HERBALISER: Zielarze z wielkiej wyspy
ECHOPLEX: Misja dopiero rozpoczęta
FUNKI PORCINI: Zużyte gramofony
SOMETHING LIKE ELVIS: Coś jak Elvis
KRISTEN: Bez konfekcji
ANIA DĄBROWSKA: Czarująca debiutantka
SMOLIK: Intuicja – serce - muzyka
RADIOHEAD ZONE
TOMEK LIPIŃSKI: Brygada Kryzys AD 2003
KASIA NOSOWSKA: Lubię w kinie się poumartwiać
MUNIEK STASZCZYK: Nadchodzi fala buntu
TYMON TYMAŃSKI: Jestem za emocją i prostotą
RAINER TRÜBY: W windzie z Rainerem
DJ VADIM: Who is this guy?
M.BUNIO.S
FISZ: Wybiegamy poza ramy
JACEK SZYMKIEWICZ: Budyniowa rewolucja
GRAŻYNA AUGUŚCIK: Mam się dobrze
BRATY Z RAKEMNA: Emocjonalna publicystyka
PUSTKI: Przyszłość jest OK
MAX CEGIELSKI: Ja nie zbawiam ludzkości
POGODNO: O płycie 'Pielgrzymka psów'
HIP-HOP PO ŚLĄSKU. DAB: Lej rzeczywistości
HIP-HOP PO ŚLĄSKU. RAHIM: Szukanie korzeni
HIP-HOP PO ŚLĄSKU. GUTEK: On to on
MAKOWICZ VS MOŻDŻER
MITCH & MITCH: Real Balls
THE SYNTETIC: Wywiad naprawdę podziemny
JIMI TENOR: Much more psychodelic than any of the drugs
US3: wywiad z Geoffem Wilkinsonem
ÖSZIBARACK: Wywiad z DJ Patricią
SIDNEY POLAK: Melanż wielogatunkowy
KORBWÓD
STEALPOT: Mass Mess.Age - opowieści o płycie
MYSLOVITZ MA 10 LAT: Wywiad z Arturem Rojkiem
GUTEK: Okiełznać ego
MARIA PESZEK: Maria talentów pełna
MYSŁOWICE - LONDYN - MANCHESTER: wywiad z Mietallem Walusiem
MUNIEK STASZCZYK: Refleksyjny typ
KAZIK STASZEWSKI: Spodek mnie łechce
OFF FESTIVAL 2006
MARIA SADOWSKA: Niezmiernie miło…
ANIA DĄBROWSKA: Kilka słów o nowej płycie
WOJT3K KUCHARCZYK: tu*mik.energia.!.
PASIMITO KWINTET: Muzyka na miarę
scena
WESELE: Pink Floyd na Nikiszowcu
ANDRZEJ CHYRA: Nie jesteśmy sobie wrogami
RODZINA ADDAMSÓW: Tajemnice żywych, martwych i niezdecydowanych
MICHAŁ WALCZAK: Mistrz wszechświata
GRZEGORZ JARZYNA: Nie zgubić fenomenu TR
ARKADIUSZ JAKUBIK: Jakby mógł być ostatnim
JAN KLATA: Nieunikniona utrata boskości
MAŁGORZATA SIKORSKA-MISZCZUK: Rzeczywistość pełna furii
WIOLA BIAŁK: Postać jest najważniejsza
WOJCIECH BŁACH: Wodzirej z „Brygady szlifierza Karhana”
HAIR: Obudzić w sobie hippisa
BARBARA WYSOCKA. Dziwny twór: aktor-reżyser
HIGH SCHOOL MUSICAL: Pierwszy rok aktorstwa w dwa miesiące
MICHAŁ ZNANIECKI: Do Chorzowa przyjadę zawsze
PRÓBY: wywiad z Marcinem Perchuciem
10. FESTIWAL TEATROMANIA: W wersji classic
ŁUKASZ CZUJ: Teatr jest formą obiektywną
INSPIRACJE 2008: konkurs na najciekawszą inscenizację w Ruinach Teatru Miejskiego w Gliwicach
JEKYLL & HYDE: Choreografia do orderu
MICHAŁ WITKOWSKI: Mistycyzm podszyty płynem do czyszczenia dywanów
JACEK ŁUMIŃSKI: To dopiero początek drogi
SPIN: Muzyka to władza
MACIEJ MALEŃCZUK: Pan Püdels w sutannie
STEFFEN MÖLLER: Niemiec z polską duszą
HENRYK BARANOWSKI: Scena ze Śląskiem w tle
INGMAR VILLQIST: Portret
MISTRZ I MAŁGORZATA w Teatrze Rozrywki
WOJTEK KUCZOK: Śląski desant
GLIWICKIE SPOTKANIA TEATRALNE
TANGO NA ŚLĄSKU: Idźmy w tango
RENATA PRZEMYK: O koncertowych wspomnieniach, nowej płycie i muzyce teatralnej
WAKACYJNY PRZEGLĄD PRZEDSTAWIEŃ: Polonia ma Ofelię za sobą
WIĘCEJ NIŻ LITERATURA: wywiad ze Sławomirem Shutym
WIĘCEJ NIŻ LITERATURA: wywiad z Michałem Witkowskim
LETNI OGRÓD TEATRALNY 2005: Buszując w trzcinie
WIĘCEJ NIŻ LITERATURA: wywiad z Radosławem Nowakowskim
JAROSŁAW STANIEK: Najbardziej mnie inspiruje dwoistość
MUMIO: W drodze
WIĘCEJ NIŻ LITERATURA: wywiad z Mariuszem Sieniewiczem
NIE MA MIEJSCA NA RUTYNĘ: rozmowa z Bogną Świątkowską
WIĘCEJ NIŻ LITERATURA: wywiad z Danielem Odiją
SMS FM: Bartosz Żurawiecki
8. LETNI OGRÓD TEATRALNY: Latem lubię leniwe LOT-y
KONFERENCJA TAŃCA WSPÓŁCZESNEGO I FESTIWAL SZTUKI TANECZNEJ: Taniec dowcipny
GRZEGORZ KEMPINSKY: Killing your babies
ALEKSANDER KOŚCIÓW w Niskim Nakładzie
sztuka
WIDMO: Fantomowe bóle miasta
REZERWAT. MOCNE STĄPANIE PO ZIEMI: Łapanie znikającej natury
POLA DWURNIK: Na chwilę przed spełnieniem
SZTUKA W NASZYM WIEKU: Żeby zrozumieć, trzeba polubić
RADEK SZLAGA: Nadmiar w rubryczkach
KUBA DĄBROWSKI: Pies ważniejszy od pana, czyli historia trochę z boku i w malutkiej skali
MARIAN OSLISLO: Moje inicjały znaczą „tusz”
METROPOLIS: Planowe rozproszenie po aglomeracji
MICHAŁ ŚLEDŹ ŚLEDZIŃSKI: Rozmowa, której nie było
JUSTYNA KUCHARCZYK: Relaks i design – dwa bratanki
MARTA LISOK: W tempie leniwych pikników
BARTŁOMIEJ NAWROCKI: Życie wyssane z miasta
CECYLIA MALIK: Poznałam drzewa po imieniu
PATRICK BLANC: Nie sad, nie działka, nie warzywniak
SZTUKA DO ZUŻYCIA
Zobacz projekt NOWEGO MUZEUM ŚLĄSKIEGO
Katowicki dworzec przekazany Akademii Sztuk Pięknych
ROCZNICA KRONIKI: Dom, UFO, Odyseja Kosmiczna i inne przygody
ŁUKASZ JASTRUBCZAK: Życie.doc
CHRIS CUNNINGHAM: Szczęśliwy outsider
ANDRZEJ JERZY LECH: 11.09.2001
KSAWERY KALISKI
BOGNA BURSKA: Majstrowanie na peryferiach świadomości
ARTUR ŻMIJEWSKI: Terror sprawnych
CEZARY BODZIANOWSKI: Mistrz absurdu na Śląsku
STANISŁAW DRÓŻDŻ: Dróżdż lub Dróżdż
MARIOLA BRILLOWSKA: Będę papieżem Papuasów
ZBIGNIEW ROGALSKI: Autoportret pod płótnem
Książka miłosna wg SŁAWOMIRA RUMIAKA
MATTHEW BARNEY: Cremaster
MARIAN OSLISLO: Dizajn zawsze karmił się sztuką
ERA NOWE HORYZONTY: François Roche - Mutująca architektura
TOMASZ STRUK: Ślady pamięci i ślady przyjaźni
GALERIA NA RONDZIE
BAD NEWS: Taka piękna katastrofa!
ARCHITEKTURA INTYMNA/ ARCHITEKTURA PORZUCONA
MICHAEL ACKERMAN: Half Life
teksty
MAREK TUREK: Niewywiad
Marek Turek to twórca niezwykle konsekwentny, który od lat skrupulatnie buduje sobie własną niszę w świecie pol... >>>

BUKOWICZ: Od heavy metalu do Joy Division
Czasem, żeby powstało coś wartościowego potrzeba mnóstwa wolnego czasu. Tak było w przypadku Jakuba Buczka, któ... >>>

STADION ŚLĄSKI: Jak na Śląskim rocka się grało
Monsters Of Rock, 1991 (zdjęcie: Andrzej Grygiel/ Pastsilesia) Trzyma się nie gorzej od Micka Jaggera, a lista iko... >>>

MARTYNA CZECH: Malarstwo jako nałóg
Martyna Czech to jeden z najmocniejszych debiutów malarskich ostatnich lat. Jest laureatką niezwykle prestiżowego i najs... >>>

FRELE: Pół żartem, pół serio
Miało być śmiesznie, a zaczęło robić się poważnie. Za sprawą śląskiej przeróbki hitu Adele „Hello”, nagranej... >>>
po imprezie
Ostatnio dodane | Ostatnio skomentowane
Off Festival 2017
8.08.2017
Festiwal Tauron Nowa Muzyka 2017
7.07.2017
Gorillaz
20.06.2017
Colin Stetson
19.12.2016
Julia Marcell
21.11.2016
Podziel się z resztą świata swoimi uwagami, zdjęciami, filmami po imprezach.
o nas | kontakt | reklama | magazyn | zgďż˝oďż˝ b��d na stronie | © Ultramaryna 2001-2017, wszystkie prawa zastrzeďż˝one      
sisli escort escort bayan esenyurt istanbul escort istanbul escort sex hikayeleri kurtkoy escort maltepe escort maltepe escort ataşehir escort Kurtköy Escort pendik escort kartal escort kurtköy escort ataşehir escort ümraniye escort kurtköy escort kadıköy escort kurtköy escort kartal escort atesehir escort kurtkoy escort pendik escort maltepe escort tipobet ankara escort ankara escort avcılar escort beylikdüzü escort ataköy escort beylikdüzü escort avcılar escort ankara travesti istanbul travesti ankara escort kocaeli escort bursa üniversiteli escort ataköy escort ankara escort ankara escort Mecidiyeköy Escort ankara escort viagra hapı
hacklink wordpress free themes ankara sexs shop hacklink satış elektronik sigara çeşiteleri