Serwis Ultramaryna u┐ywa plikˇw cookies. Odwiedzaj▒c nasze strony akceptujesz otrzymywanie cookies (ciasteczek). Warunki dostŕpu do plikˇw cookies mo┐esz okreÂliŠ w swojej przegl▒darce.

ZAMKNIJ

Ultramaryna | Smolik w Mega Clubie
czwartek 21.02.19

START
LOKALE
FORUM
BLOGI
zg│o imprezŕ   
  ultramaryna.pl  web 
Smolik w Mega Clubie

Czy kto z Was by│ na tym koncercie? Napiszcie, jak Wam siŕ podoba│o.



20 czerwca, Katowice, Mega Club
zdjŕcia: Aga Psiuk








KOMENTARZE:

2007-03-27 16:34
tez bym chciala posluchac tego pana na zywo ... niestety ja z centrum pod Wa-w▒ nie mam jak :( po│udnie daleko Wa-wa tez niezbyt blisko... echhh ZAPRASZAMY DO RADOMIA !!!!!!!! pozdrawiam wszystkich fanˇw naszego Polskiego Coperfielda ... potrafi sprawic ze cz│owiek s│uchajc go unosi sie ponad wszystkim i niczym a ten przep│yw energii...echh Geniusz !! ...
rysaa

2005-05-08 10:45
By│am na tym koncercie, Smolik zawsze wprowadza w nieziemski klimat, wszystko by│o swietnie zorganizowane, ludzie w rˇ┐nym przedziale wiekowym, bo to muzyka dla kazdego! wszyscy w Âwietnych nastrojach i do tego efektowne wizualizacje i efekty Âwietlne. Niezapomne tego koncertu! polecam wszystkim takie imprezy:)
Lusi

2003-03-03 09:34
Koncert nape│ni│ mnie nieziemskimi si│amy, wzmˇg│ nowe poklady energii i wprawil w pozytywna wibracja...(lepszy niz redbull-hehe) PRAWDZIWA UCZTA DLA DUCHA I CIALA!!! p.s.cmokas dla szmera
agathe

2002-10-03 23:15
Impresska byla super - Smolik jest NJALEPSZY i Rojekt tez :)
Malina

2002-07-04 11:50
TAK BYLEM NA TYM KONCERCIE I OD SAMEGO POCZATKU GDY TYLKO SMOLIK ZE SWOIM KOLESIEM ZACZELI BUJAC SIE ZA KIBORDAMI MYSLALEM ZE ODLECE BYLO EXSTRA FAJNY KLIMAT PUBLICZNOSC WRZESZCZALA KLASKALA I GENERALNIE ZROBILO SIE BARDZO MILO ZRESZTA WYSTEPUJACYM TEZ SIE PODOBALO SMOLIK NIE POTRAFIL UKRYC USMIECHU RADOSCI GDY PO SKONCZONEJ PIOSENCE WSZYSCY ZACZYNALI WRZESZCZEC NA KONCERCIE W KRAKOWIE NIE BYLEM ALE TEZ SLYSZALEM ZE BYLO KIEPSKO NO COZ SMOLIK JEST FAJNY ALE BEZ TAKIEGO ZAJEBISTEGO SQUADU JAKI JEST NA SLASKU KONCERTY BEDA WYGLADALY TAK JAK TAM SZKODA ZE IMPREZY TEGO TYPU Z TAK FAJNA MUZYKA ODBYWAJA SIE TAK RZADKO MIMO WSZYSTKO JEST OK POZDRAWIAM
try

2002-06-25 19:54
dzieki za pozdro
tsu

2002-06-23 18:09
Dla mnie by│a to najlepsza impra taneczna tego roku w KCE.... Oby jak najwiŕcej takich... Smolik to przysz│oŠ, kogo takiego brakowa│o na naszej zdo│owanej scenie muzycznej... Novika niesamowita witalnoŠ i pozytywka, rozkocha│a chyba wszystkich w sobie... Idealnym dope│nieniem tego by│y subtelne d┐wiŕki gitary Rojka.. Czego jeszcze wiŕcej potrzeba..(piwa!!!!) Jeszcze jedno trzeba tak┐e pozytywnie oceniŠ Mega Club, okaza│o sie ┐e nie tylko nadaje sie do szatanistycznych koncertˇw ale rˇwnie┐ do housowych wibracji tanecznych... inwestycja w klime i mamy Warszawsk▒ Piekarnie :))) By│em tak┐e na koncercie Smolika w Krakowie w "Miasto Krakoff" i o niebo lepiej zaprezentowa│y siŕ KCE, publika, klub, feeling to by│y atuty tego czwartkowego wieczoru... pozdro dla pozytywek
Szmer


SKOMENTUJ:
imiŕ/nick:
e-mail (opcjonalnie):
wypowiedz siŕ:
wpisz poni┐ej dzie˝ tygodnia zaczynaj▒cy siŕ na literŕ s:
teksty
10-LECIE MAúEJ PRZESTRZENI BWA: Pokˇj z przywiezionych przedmiotˇw
Marta Lisok, kuratorka Ma│ej Przestrzeni Galerii BWA Przy okazji wystawy „Fala unosi i wlecze” Basi... >>>

ALEKSANDER NOWAK: Lubiŕ muzykŕ, ktˇra dzia│a
Aleksander Nowak jest niedawnym laureatem nagrody Paszport „Polityki”, ale paszport do Âwiata muzyki zdo... >>>

EYELIDS: Elektroterapia d╝wiŕkami
Katowice, 18. piŕtro jednego z wie┐owcˇw, widok na nocne Âwiat│a miasta. W takiej scenerii powsta│ debiutancki album... >>>

MARCIN MASECKI: Sam Pan Bˇg siŕ uÂmiecha
Klasyka, muzyka wspˇ│czesna i rozrywkowa z lat 30., jazz, post-punk, alternatywa. Marcin Masecki czuje siŕ we wszyst... >>>

ROBERT KONIECZNY + MARCEL SúAWIĐSKI: Pasa┐erowie Arki Sztuki
Robert Konieczny lubi makowiec. Marcel S│awi˝ski te┐. Zasiedli wiŕc razem nad ciastem i gor▒c▒ herbat▒. By│ dzie˝ pr... >>>

KATARZYNA PONIĐSKA: Architektka z pasj▒ do │▒czenia ludzi
„Connective housing”, czyli „dom, ktˇry │▒czy” to tytu│ pracy dyplomowej Katarzyny Poni˝ski... >>>

PRACOWNIA EDUKACJI »YWEJ: JesteÂmy ostatnim pokoleniem, dla ktˇrego natura jest naturalna
Coraz czŕÂciej podnosi siŕ w publicznym dyskursie fakt, ┐e przyroda w pozytywny sposˇb oddzia│uje na cz│owieka. Modn... >>>
po imprezie
Ostatnio dodane | Ostatnio skomentowane
Off Festival 2018
10.08.2018
Festiwal Tauron Nowa Muzyka 2018
2.07.2018
Off Festival 2017
8.08.2017
Festiwal Tauron Nowa Muzyka 2017
7.07.2017
Gorillaz
20.06.2017
Podziel siŕ z reszt▒ Âwiata swoimi uwagami, zdjŕciami, filmami po imprezach.
o nas | kontakt | reklama | magazyn | zg│o b│▒d na stronie | © Ultramaryna 2001-2019, wszystkie prawa zastrze┐one