Serwis Ultramaryna używa plików cookies. Odwiedzając nasze strony akceptujesz otrzymywanie cookies (ciasteczek). Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w swojej przeglądarce.

ZAMKNIJ

Ultramaryna | Smolik w Mega Clubie
poniedziałek 25.06.18

START
LOKALE
FORUM
BLOGI
zgłoś imprezę   
  ultramaryna.pl  web 
Smolik w Mega Clubie

Czy ktoś z Was był na tym koncercie? Napiszcie, jak Wam się podobało.



20 czerwca, Katowice, Mega Club
zdjęcia: Aga Psiuk








KOMENTARZE:

2007-03-27 16:34
tez bym chciala posluchac tego pana na zywo ... niestety ja z centrum pod Wa-wą nie mam jak :( południe daleko Wa-wa tez niezbyt blisko... echhh ZAPRASZAMY DO RADOMIA !!!!!!!! pozdrawiam wszystkich fanów naszego Polskiego Coperfielda ... potrafi sprawic ze człowiek słuchajc go unosi sie ponad wszystkim i niczym a ten przepływ energii...echh Geniusz !! ...
rysaa

2005-05-08 10:45
Byłam na tym koncercie, Smolik zawsze wprowadza w nieziemski klimat, wszystko było swietnie zorganizowane, ludzie w różnym przedziale wiekowym, bo to muzyka dla kazdego! wszyscy w świetnych nastrojach i do tego efektowne wizualizacje i efekty świetlne. Niezapomne tego koncertu! polecam wszystkim takie imprezy:)
Lusi

2003-03-03 09:34
Koncert napełnił mnie nieziemskimi siłamy, wzmógł nowe poklady energii i wprawil w pozytywna wibracja...(lepszy niz redbull-hehe) PRAWDZIWA UCZTA DLA DUCHA I CIALA!!! p.s.cmokas dla szmera
agathe

2002-10-03 23:15
Impresska byla super - Smolik jest NJALEPSZY i Rojekt tez :)
Malina

2002-07-04 11:50
TAK BYLEM NA TYM KONCERCIE I OD SAMEGO POCZATKU GDY TYLKO SMOLIK ZE SWOIM KOLESIEM ZACZELI BUJAC SIE ZA KIBORDAMI MYSLALEM ZE ODLECE BYLO EXSTRA FAJNY KLIMAT PUBLICZNOSC WRZESZCZALA KLASKALA I GENERALNIE ZROBILO SIE BARDZO MILO ZRESZTA WYSTEPUJACYM TEZ SIE PODOBALO SMOLIK NIE POTRAFIL UKRYC USMIECHU RADOSCI GDY PO SKONCZONEJ PIOSENCE WSZYSCY ZACZYNALI WRZESZCZEC NA KONCERCIE W KRAKOWIE NIE BYLEM ALE TEZ SLYSZALEM ZE BYLO KIEPSKO NO COZ SMOLIK JEST FAJNY ALE BEZ TAKIEGO ZAJEBISTEGO SQUADU JAKI JEST NA SLASKU KONCERTY BEDA WYGLADALY TAK JAK TAM SZKODA ZE IMPREZY TEGO TYPU Z TAK FAJNA MUZYKA ODBYWAJA SIE TAK RZADKO MIMO WSZYSTKO JEST OK POZDRAWIAM
try

2002-06-25 19:54
dzieki za pozdro
tsu

2002-06-23 18:09
Dla mnie była to najlepsza impra taneczna tego roku w KCE.... Oby jak najwięcej takich... Smolik to przyszłość, kogoś takiego brakowało na naszej zdołowanej scenie muzycznej... Novika niesamowita witalność i pozytywka, rozkochała chyba wszystkich w sobie... Idealnym dopełnieniem tego były subtelne dżwięki gitary Rojka.. Czego jeszcze więcej potrzeba..(piwa!!!!) Jeszcze jedno trzeba także pozytywnie ocenić Mega Club, okazało sie że nie tylko nadaje sie do szatanistycznych koncertów ale również do housowych wibracji tanecznych... inwestycja w klime i mamy Warszawską Piekarnie :))) Byłem także na koncercie Smolika w Krakowie w "Miasto Krakoff" i o niebo lepiej zaprezentowały się KCE, publika, klub, feeling to były atuty tego czwartkowego wieczoru... pozdro dla pozytywek
Szmer


SKOMENTUJ:
imię/nick:
e-mail (opcjonalnie):
wypowiedz się:
wpisz poniżej jakie miasto jest stolicą Polski:
teksty
ŚLĄSKA FILMÓWKA: Katowicka Nowa Fala
Laurki mają to do siebie, że ociekają słodyczą i trudno w nie uwierzyć. Na szczęście z okazji 40. rocznicy istnien... >>>

SONBIRD: Śpiewamy w języku, w którym śnimy
Dawid, Kamil, Maciek, Tomasz – znają się jakby od zawsze, choć grają ze sobą dopiero trzy lata; koncertują n... >>>

SEÑOR COCONUT: Najlepszy bal na świecie
Atom TM, Atom Heart, Geeez’n’Gosh, Flanger, Señor Coconut – dziesiątki pseudonimów, kilka gru... >>>

RAFAŁ MILACH: Wątpię w fotografię
Zaczynał na Śląsku, teraz fotografuje od Islandii do Azerbejdżanu, wykłada w Czechach i wystawia od Berlina po Japon... >>>

JADWIGA JANOWSKA: Sztuka snapshotów
Dziś każdy jest fotografem. Wystarczy mieć konto na Instagramie, by tak o sobie myśleć. Nie każdy jednak potrafi... >>>
komentarze: 1

MIROSŁAW NEINERT: Poza bufetem
Aktor, reżyser. Kiedyś namiętnie palił fajkę, dziś od czasu do czasu zapala kubańskie cygaro. Z wyboru, duszy i se... >>>
po imprezie
Ostatnio dodane | Ostatnio skomentowane
Off Festival 2017
8.08.2017
Festiwal Tauron Nowa Muzyka 2017
7.07.2017
Gorillaz
20.06.2017
Colin Stetson
19.12.2016
Julia Marcell
21.11.2016
Podziel się z resztą świata swoimi uwagami, zdjęciami, filmami po imprezach.
o nas | kontakt | reklama | magazyn | zgłoś błąd na stronie | © Ultramaryna 2001-2018, wszystkie prawa zastrzeżone