Ta strona używa plików cookies.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies?
AKCEPTUJĘ
wtorek 19.11.19

START
LOKALE
FORUM
BLOGI
zgłoś imprezę   
  ultramaryna.pl  web 
magazyn
Ultramaryna okładka
lokale
  > bary / puby
  > bistro
  > kawiarnie
  > kawiarnie

internetowe

  > kluby
  > kluby

studenckie

  > restauracje
wygraj bilet
fotokolekcje
> szczęśliwa trzynastka
> ultra_kolekcje
> jedna na sto!
> ustrzel kolory miasta!





płyty
Let’s Go Eat The Factory
Let’s Go Eat The Factory
Guided By Voices
DJ Krush

DJ Krush

Jaku


Tradycyjna muzyka japońska przeniesiona w drum’n’bassowe klimaty. Wspólne połączenie sił japońskich muzyków grających na tradycyjnych instrumentach z nowojorskimi raperami pod okiem DJ Krusha daje ciekawy efekt fuzji tradycji z nowoczesnością.

Jaku znaczy po japoński spokojny ciepły. Taka też jest tonacja ósmego albumu w dyskografii DJ Krusha. W tworzeniu klimatu płyty DJ Krushowi pomagają Nobuichi Kinoshita, grający na Tsugaru Shamisen (japońskie banjo) łaczący muzykę tradycyjna i nowoczesną, perkusista Tetsuro Naito (wcześniej formacja KODO) , mistrz Shakuhachi (japońskiego fletu) - Morita, fortepianista Ken Shima i saksofonista Akira Sakata. Nagrane przez nich utwory zostały przerobione przez DJ Krusha poprzez dodanie do nich elektronicznych smaczków. Ciepły drum’n’bass (który czasami przechodzi w bardziej zagęszczone rytmy („The Beggining”, („Transition”) i przestrzenny ambient współbrzmią z tradycyjna muzyką japońską co daje efekt eleganckiej muzyki etniczno-elektroniczna z przewagą mistycznej nuty klimatu japońskiej muzyki.

Do elementów muzyki tradycyjnej i elektronicznej melancholii w dwóch utworach dołączają się nowojorscy raperzy: Mr. Lif („Nosferatu”), Aesop Rock („Kill Switch”) co wyraźnie wyostrza przekaz piosenek. „Jaku” uspokaja, relaksuje i przenosi słuchacza w inny, mniej rzeczywisty wymiar muzyczny. Tradycyjna muzyka poddana nowoczesnej aranżacji sprawdza się jako dobrze wywarzona mikstura doskonała do kontemplacji. (Adrian Chorębała)

Sony Music Poland 2004
nasza ocena: 6/10
oceń płytę: 
 
wynik: 10/10



KOMENTARZE:

Brak komentarzy...


SKOMENTUJ
imię/nick:
e-mail (opcjonalnie):
wypowiedz się:
teksty
MUZEUM HISTORII KOMPUTERÓW I INFORMATYKI: Uratowane spod wiaty
Na pierwszym planie pulpit operatora komputera Odra 1304 (rok prod. 1968), na drugim - komputer Odra 1305 (1975) wraz... >>>

PIOTR WÓJCIK: Śląskie crime story
Piotr Wójcik debiutuje właśnie jako autor kryminału „Wina”, który zaczyna cykl „Metropolia”... >>>

PAULINA PLIZGA: Od wodzisławskiego hasioka po paryskie trash couture
Tworzyła recyclart, zanim to było modne, choć nie chce definiować swoich projektów przez pryzmat trendów. Kiedy w... >>>

BARTOSZ PILAWSKI: Granice nie istnieją
W 2017 roku pokazał swoją pierwszą kolekcję. Dziś projektant i założyciel marki Pilawski ma za sobą prezentację w... >>>
komentarze: 1

JERZY JAN POŁOŃSKI: Nie pytaj mnie o cyrk
Obejmujący we wrześniu scenę Teatru Miejskiego w Gliwicach Jerzy Jan Połoński znany jest z tego, że nieignorującym... >>>

BARBARA RUPIK: Malarstwo zaklęte w filmie
Spośród ok. 2 tys. zgłoszeń prezentujących dorobek 366 szkół filmowych z całego świata do tegorocznego konkursu... >>>
po imprezie
Ostatnio dodane | Ostatnio skomentowane
Upper Festival 2019
5.09.2019
Fest Festival 2019
26.08.2019
Off Festival 2019
9.08.2019
Festiwal Tauron Nowa Muzyka 2019
27.06.2019
Off Festival 2018
10.08.2018
Podziel się z resztą świata swoimi uwagami, zdjęciami, filmami po imprezach.
forum kulturalne
Ostatnio dodane | Ostatnio skomentowane
Entrée - konkurs dla niezależnych...
7.06.2017 przez: Obserwatorium
Przegląd Polskiej Sztuki Współcze...
18.01.2017 przez: Galeria Szyb W
recenzja
14.01.2017 przez: Janina Skop
4. GPART 2016. Tworzysz? Pokaż to...
14.09.2016 przez: Stowarzyszenie
Konkurs fotograficzny: Kreatywne ...
5.02.2016 przez: Miejski Ośrode
o nas | kontakt | reklama | magazyn | zgłoś błąd na stronie | © Ultramaryna 2001-2019, wszystkie prawa zastrzeżone