Ta strona używa plików cookies.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies?
AKCEPTUJĘ
wtorek 19.11.19

START
LOKALE
FORUM
BLOGI
zgłoś imprezę   
  ultramaryna.pl  web 
magazyn
Ultramaryna okładka
lokale
  > bary / puby
  > bistro
  > kawiarnie
  > kawiarnie

internetowe

  > kluby
  > kluby

studenckie

  > restauracje
wygraj bilet
fotokolekcje
> szczęśliwa trzynastka
> ultra_kolekcje
> jedna na sto!
> ustrzel kolory miasta!





płyty
Let’s Go Eat The Factory
Let’s Go Eat The Factory
Guided By Voices
Eagles of Death Metal

Eagles of Death Metal

Peace Love Death Metal


Rock’n’roll nie umarł, ale po raz kolejny się skompromitował! Hard rockowe granie z elementami bluesa, który przypadnie do gustu wszystkim lubiącym ciężkie gitary. Następny po albumie The Darkness rozdział w „kicz story of r’nr”.

Josh Homme – to persona niezwykle aktywna w muzycznym światku. Do przygody z zespołem Kyuss, albumów z Queens od The Stone Age i materiałów z Desert Sessions dodaje kolejną cegiełkę swojej muzycznej (radosnej) twórczości- Eagles of Death Metal

Ten efemeryczny projekt został udokumentowany na płycie "Peace, LoveDeath Metal” Tym razem muzyk nie gra w nim na gitarze, ale nie śpiewa, udziela się na perkusji przyjmując pseudonim Carlo Von Sexron. Dobrał sobie do towarzystwa Jesse'a "The Devil" Hughesa oraz Tima Van Hamela i tak powstało trio, które w nikczemny sposób powoduje u słuchacza dreszcz obrzydzenia.

Piosenki Eagles od Death Metal to podróż ku korzennemu garażowemu rockowemu graniu z lat 60, zbyt ostro przyprawiona auto-parodią i wtórnością. Album ten z zamierzeniu miał być muzycznym żartem, jest obrzydliwą makabreską, której słuchanie przyprawia o nieustanny ból głowy i chęć ucieczki.

Polecane dla najbardziej zagorzalych rock’n’rollowców, którym nie przeszkadza śpiewanie falsetem, schematyczność i kpiny z tradycji. (Adrian Chorębała)

Rockers Publishing 2004
nasza ocena: 3/10
oceń płytę: 
 
wynik: 9/10



KOMENTARZE:

Brak komentarzy...


SKOMENTUJ
imię/nick:
e-mail (opcjonalnie):
wypowiedz się:
teksty
MUZEUM HISTORII KOMPUTERÓW I INFORMATYKI: Uratowane spod wiaty
Na pierwszym planie pulpit operatora komputera Odra 1304 (rok prod. 1968), na drugim - komputer Odra 1305 (1975) wraz... >>>

PIOTR WÓJCIK: Śląskie crime story
Piotr Wójcik debiutuje właśnie jako autor kryminału „Wina”, który zaczyna cykl „Metropolia”... >>>

PAULINA PLIZGA: Od wodzisławskiego hasioka po paryskie trash couture
Tworzyła recyclart, zanim to było modne, choć nie chce definiować swoich projektów przez pryzmat trendów. Kiedy w... >>>

BARTOSZ PILAWSKI: Granice nie istnieją
W 2017 roku pokazał swoją pierwszą kolekcję. Dziś projektant i założyciel marki Pilawski ma za sobą prezentację w... >>>
komentarze: 1

JERZY JAN POŁOŃSKI: Nie pytaj mnie o cyrk
Obejmujący we wrześniu scenę Teatru Miejskiego w Gliwicach Jerzy Jan Połoński znany jest z tego, że nieignorującym... >>>

BARBARA RUPIK: Malarstwo zaklęte w filmie
Spośród ok. 2 tys. zgłoszeń prezentujących dorobek 366 szkół filmowych z całego świata do tegorocznego konkursu... >>>
po imprezie
Ostatnio dodane | Ostatnio skomentowane
Upper Festival 2019
5.09.2019
Fest Festival 2019
26.08.2019
Off Festival 2019
9.08.2019
Festiwal Tauron Nowa Muzyka 2019
27.06.2019
Off Festival 2018
10.08.2018
Podziel się z resztą świata swoimi uwagami, zdjęciami, filmami po imprezach.
forum kulturalne
Ostatnio dodane | Ostatnio skomentowane
Entrée - konkurs dla niezależnych...
7.06.2017 przez: Obserwatorium
Przegląd Polskiej Sztuki Współcze...
18.01.2017 przez: Galeria Szyb W
recenzja
14.01.2017 przez: Janina Skop
4. GPART 2016. Tworzysz? Pokaż to...
14.09.2016 przez: Stowarzyszenie
Konkurs fotograficzny: Kreatywne ...
5.02.2016 przez: Miejski Ośrode
o nas | kontakt | reklama | magazyn | zgłoś błąd na stronie | © Ultramaryna 2001-2019, wszystkie prawa zastrzeżone