Serwis Ultramaryna używa plików cookies. Odwiedzając nasze strony akceptujesz otrzymywanie cookies (ciasteczek). Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w swojej przeglądarce.

ZAMKNIJ

Feist - Metals
sobota 21.10.17

START
LOKALE
FORUM
BLOGI
zgłoś imprezę   
  ultramaryna.pl  web 
magazyn
Ultramaryna okładka
lokale
  > bary / puby
  > bistro
  > kawiarnie
  > kawiarnie

internetowe

  > kluby
  > kluby

studenckie

  > restauracje
wygraj bilet
fotokolekcje
> szczęśliwa trzynastka
> ultra_kolekcje
> jedna na sto!
> ustrzel kolory miasta!





płyty
Let’s Go Eat The Factory
Let’s Go Eat The Factory
Guided By Voices
Feist

Feist

Metals


Śpiewających kobiet przybywa na świecie ostatnimi czasy, niczym w polskim rocku lat dziewięćdziesiątych. Ilość, jak powszechnie wiadomo, nie zawsze idzie w parze z jakością, ale Leslie Feist w tej kwestii jest wyjątkiem.

Długo pracowała na swój sukces, najpierw tańcząc na otwarciu zimowych igrzysk olimpijskich w Calgary, potem grając w punkowym zespole Placebo (konkurencja dla grupy Briana Molko), a następnie występując w kolektywie Broken Social Scene. Równolegle próbowała sił solowych. Udało się za drugim podejściem. „Let It Die” i jego następca „The Reminder” spodobały się nie tylko w rodzinnej Kanadzie, ale również na Starym Kontynencie i w Australii.

Na „Metals” trzeba było czekać długie cztery lata. Opłacało się. W nagraniach pomagał wokalistce islandzki producent Valgeir Sigurdsson, znany ze współpracy z Bjork, ale Feist pozostała sobą i dzięki temu dostajemy płytę kompletną. Pięknie zaśpiewaną, ładnie zagraną i ze smakiem zaaranżowaną. W trakcie długich, zimowych wieczorów i ujemnych temperatur za oknem sprawdzi się doskonale. Soulowe i singlowe „How Come You Never Go There” będzie dobrym wstępem do zapoznania się z „Metals”. Jednak od razu ostrzegam. Dawkujcie z umiarem, bo to metale szlachetne.

tekst: Roman Szczepanek


>>> www.listentofeist.com

Cherrytree/Interscope 2011
nasza ocena: 9/10
oceń płytę: 
 
wynik: 5/10



KOMENTARZE:


SKOMENTUJ
imię/nick:
e-mail (opcjonalnie):
wypowiedz się:
teksty
MATYLDA SAŁAJEWSKA: Bez dychotomii, za to z masą wątpliwości
Wrażliwa, odważna, bezkompromisowa. Żyje w życiu i nie oddziela pracy od nie-pracy. Sztuka i byt są dla niej nier... >>>

NOTTOOEASY: Głos nowej generacji
Mają po 18 lat. I pomysł na swoją muzykę. Nottooeasy jest trzyosobową brygadą, specjalizującą się w nieoczywistyc... >>>

MAREK TUREK: Niewywiad
Marek Turek to twórca niezwykle konsekwentny, który od lat skrupulatnie buduje sobie własną niszę w świecie pol... >>>

BUKOWICZ: Od heavy metalu do Joy Division
Czasem, żeby powstało coś wartościowego potrzeba mnóstwa wolnego czasu. Tak było w przypadku Jakuba Buczka, któ... >>>

STADION ŚLĄSKI: Jak na Śląskim rocka się grało
Monsters Of Rock, 1991 (zdjęcie: Andrzej Grygiel/ Pastsilesia) Trzyma się nie gorzej od Micka Jaggera, a lista iko... >>>

MARTYNA CZECH: Malarstwo jako nałóg
Martyna Czech to jeden z najmocniejszych debiutów malarskich ostatnich lat. Jest laureatką niezwykle prestiżowego i najs... >>>

FRELE: Pół żartem, pół serio
Miało być śmiesznie, a zaczęło robić się poważnie. Za sprawą śląskiej przeróbki hitu Adele „Hello”, nagranej... >>>
po imprezie
Ostatnio dodane | Ostatnio skomentowane
Off Festival 2017
8.08.2017
Festiwal Tauron Nowa Muzyka 2017
7.07.2017
Gorillaz
20.06.2017
Colin Stetson
19.12.2016
Julia Marcell
21.11.2016
Podziel się z resztą świata swoimi uwagami, zdjęciami, filmami po imprezach.
forum kulturalne
Ostatnio dodane | Ostatnio skomentowane
Entrée - konkurs dla niezależnych...
7.06.2017 przez: Obserwatorium
Przegląd Polskiej Sztuki Współcze...
18.01.2017 przez: Galeria Szyb W
recenzja
14.01.2017 przez: Janina Skop
4. GPART 2016. Tworzysz? Pokaż to...
14.09.2016 przez: Stowarzyszenie
Konkurs fotograficzny: Kreatywne ...
5.02.2016 przez: Miejski Ośrode
o nas | kontakt | reklama | magazyn | zgłoś błąd na stronie | © Ultramaryna 2001-2017, wszystkie prawa zastrzeżone       sisli escort escort bayan esenyurt istanbul escort istanbul escort sex hikayeleri kurtkoy escort tipobet